Jest mocno KONTROWERSYJNY i kosztował prawie 3 MLN ZŁ! Ministerstwo Zdrowia nie przestaje SZOKOWAĆ!

Ministerstwo Zdrowia ruszyło z kontrowersyjną kampanią promującą prokreację. Spot reklamowy skierowany jest do osób od 18. do 45. roku życia. Sama idea kampanii może jest i słuszna, bo jak wiadomo dzieci w naszym kraju nie przybywa. Jednak sposób przekazu jest mocno szokujący. Głównym bohaterem jest bowiem królik który nawołuje:

Chcesz poznać nasz sekret? Po pierwsze dużo się ruszamy, zdrowo jemy, nie stresujemy się. Więc jak chcesz kiedyś zostać rodzicem, weź przykład z królików. Wiem co mówię, ojciec miał nas 63.

Producenci spotu  w ten sposób chcą nas przekonać, że to właśnie my sami mamy wpływ na naszą płodność i zachęcają do zdrowego trybu życia. Natomiast pomysł na głównego bohatera jest zupełnie prozaiczny : króliki po prostu budzą sympatię ludzi.

 Spot nie spotkał się jednak z pozytywnym odbiorem. Odbiorcy na forach internetowych nie szczędzą gorzkich słów:

„3 Miliony za 30 sekundowy spot, na którym widać kilka królików, typka w krawacie i metr kwadratowy sztucznej trawy? BEZ JAJ.”

„Nie mogę wyjść z podziwu jak niski jest poziom wyczucia, smaku, elegancji, a także inteligencji ludzi którzy obecnie o nas decydują. To wynika niestety z poziomu kształcenia. Rośnie nam pokolenie testów, które oduczają myślenia. Poziom edukacji humanistycznej jest żenujący.”

Do reklamy odnieśli się także lekarze, że nie zawsze zdrowy tryb życia i odstresowanie pomagają w zajściu w ciążę.

Tak więc pomysł spotu jest może dobry do promowania zdrowego trybu życia, ale nie zachęca do prokreacji. Powalająca jest też kwota, jaką Ministerstwo zapłaciło za 30-sekundowy film. Zwłaszcza, że co chwilę słyszymy o deficycie w budżecie i problemach finansowych, chociażby w resorcie zdrowia.

źródło: edziecko.pl

zdjęcie: youtube.pl

KB

 

 

Komentarze

Komentarze