Ta mała dziewczynka z zespołem Downa została nową twarzą brytyjskiej marki modowej JoJo Maman Bébé. Jak trafiła do kampanii?
Zaskoczeni rodzice
Helen i jej mąż Craig Manton byli zdumieni, gdy łowcy talentów z marki JoJo Maman Bébé skontaktowali się z nimi i zapytali, czy ich dwuletnia córka Eleanor może być twarzą ich nowej kampanii. Dziewczynka ma zespół Downa.
„Helen robi świetne zdjęcia, a Eleanor jest piękna, więc skontaktowaliśmy się z nimi, aby sprawdzić, czy zechcą wziąć udział w kampanii. Ich zdjęcia są niesamowite, właśnie tego szukaliśmy” – powiedziała przedstawicielka marki.
Helen nie ukrywa, że była przeszczęśliwa, gdy dowiedziała się, że jej córka będzie modelką.
„Dostałam e-maila od JoJo z pytaniem, czy weźmie udział w kampanii jesień/zima 2020” – powiedziała dumna mama.
„Byłam zachwycona, dosłownie skakałam z radości, to było niesamowite!” – dodała.
Sesja z udziałem dziewczynki
W sieci ukazały się już fragmenty sesji z udziałem dziewczynki. Jedno ze zdjęć przedstawia szczęśliwą Eleanor, uśmiechającą się od ucha do ucha, siedzącą na kamieniu w polarowej bluzie i legginsach.
„Eleanor jest wesołą i kochającą dwulatką, która uwielbia przebywać na świeżym powietrzu. Świetnie się bawiła robiąc te zdjęcia dla JoJo, zwłaszcza gdy miała okazję rzucać liśćmi” – czytamy na Instagramie.
Czytaj też: Gerber wybrał najcudowniejsze dziecko świata! Jest MURZYNKĄ i została ADOPTOWANA! (Zdjęcia)
Post na Instagramie przedstawiający sesję Eleanor zyskał tysiące polubień i mnóstwo komentarzy od rodziców, którzy byli wdzięczni przedstawicielom marki za to, że poszli z duchem czasu i wybrali do sesji chore dziecko.
Pani Manton ma nadzieję, że ta kampania zainspiruje więcej marek modowych do tego samego.
„Ważne jest, aby osoby z zespołem Downa były widoczne w mediach głównego nurtu. Im więcej ludzi takich jak Eleanor jest dostępnych w mainstreamowej modzie, tym lepiej” – czytamy na portalu ELLE.
Źródło: ELLE
Zdjęcia: Instagram
Komentarze
Komentarze