Nie ucichły echa po aferze jaką wywołali właściciele warszawskiej kawiarni „Żona Krawca”, proponując w menu kawę z kobiecym mlekiem. Cała sytuacja była głośno komentowana na forach internetowych i portalach społecznościowych. I na zakończenie afery chyba nie ma co liczyć, bo rzecznik prasowy kawiarni ogłosił, że cała akcja była… bujdą! Kawiarnia wcale nie wprowadziła do karty kawy z kobiecym mlekiem a jedynie była to akcja przygotowana na potrzebę kampanii społecznej rozbijbankmleka.pl!
Na profilu kawiarni pojawiło się następujące oświadczenie:
Szanowni Państwo, Mleko mamy to więcej niż pokarm. Zamiast w kawiarni powinno być w banku mleka kobiecego. Czas szczerze powiedzieć, że informacja o naszej nowej ofercie została przygotowana na potrzebę kampanii społecznej rozbijbankmleka.pl, którą wspieramy na rzecz Fundacji Banku Mleka Kobiecego. Gorąco Wam dziękujemy za to, że staliście się jego niezwykle aktywną częścią. Wszystko to dla życia i dobra wcześniaków!
Pod postem umieszczono spot reklamowy:
Po tym wpisie w sieci znów zawrzało, a oburzeni internauci nie szczędzili słów krytyki, zarzucając właścicielom oszustwo i idiotyczny pomysł na kampanię. Jak zapewniają do kawiarni nie wrócą.
No cóż, założenie kampanii może i słuszne ale sposób promocji niezbyt udany. Uznania nie przybyło i klientów raczej też.
źródło:onet.pl
zdjęcia: pixabay.com
KB
Komentarze
Komentarze