Site icon Dziecko i Figura

Rodzina wyrzucona z samolotu z powodu córki z autyzmem, którą uznano za „destrukcyjną”!

A teraz jej mama planuje pozwać linie lotnicze!

W zeszłym tygodniu Donna Beegle wracała do domu z wycieczki do Walt Disney World, kiedy jej rodzina została wyrzucona z samolotu. Jak ujął to United Airlines, piętnastoletnia córka Beegle, u której zdiagnozowano autyzm, stała się „destrukcyjna” i musiano wykonać awaryjne lądowanie w Salt Lake City ze względu na „pasażera na pokładzie z problem w zachowaniu. ”

Ale matka dziewczynki z Oregonu opowiada zupełnie inną wersję tej historii.

Według Beegle,  jej córka Juliette była niespokojna podczas ich lotu nad Houston, ponieważ była głodna. Kobieta przekonała stewardesę, by dała jej córce coś ciepłego do jedzenia, i tak ją uspokoiła. Jednak po około 25 minutach, rodzina usłyszała zapowiedź z głośników o nieplanowanym postoju w Utah.

„Drzwi otworzyły się i dwóch sanitariuszy podeszło do mojego rzędu i zapytało: „Wszystko w porządku?” Zdezorientowana, powiedziałam „tak” – wspomina w poście na Facebooku . „Sanitariusz zapytał, czy z Juliette jest w porządku, powiedziałam:  „nic jej nie jest”. Czy ona kogoś podrapała? Zaintrygowana, powiedziałam: „nie”. Sanitariusz przewrócił oczami, powiedział, że mają ważniejszą pracę, którą powinni wykonać, a gdy zamierzali odejść, ostrzegł mnie, że możemy zostać poproszeni o opuszczenie samolotu.

W tym momencie policjanci weszli na pokład samolotu i eskortowali całą moją rodzinę. „Jako matce wyrwało mi serce” – powiedziała. „Cała się trzęsłam.”

Film z tego wydarzenia został opublikowany na YouTube. Beegle od tego czasu uwierzytelniła klip i oficjalnie złożyła skargę do United Airlines i Federal Aviation Administration, ponieważ wierzy, że jej rodzina została niesprawiedliwie usunięta z pokładu samolotu z powodu „strachu przed autyzmem”.

W oświadczeniu United powiedziało, że „załoga podjęła najlepszą decyzję dotyczącą bezpieczeństwa i komfortu wszystkich naszych klientów i została skierowania do Salt Lake City po tym, jak sytuacja stała się destrukcyjna”.

Ale Beegle nie poddaje się i ​​nadal zamierza pozwać linie lotnicze w celu zachęcenia pracowników linii lotniczych do szkolenia.

„Jeśli pracownicy przeszliby szkolenie, jak radzić sobie z autyzmem, moglibyśmy znaleźć wspólne rozwiązanie” – powiedziała.

DB

Źródło: goodhousekeeping.com

Foto: pinterest.com

Komentarze

Komentarze

Exit mobile version