Na pewno każdy z nas słyszał o pytonie spod Warszawy. Sieć sklepów IKEA postanowiła wykorzystać zamieszanie wokół zwierzęcia. Jak?
W jednym ze sklepów zmieniono nazwę zabawki-węża na “Pyton warszawski” z DJUNGELSKOG.
Jak powiedział w rozmowie z dziennikarzem “Onetu” przedstawiciel IKEA, na ten pomysł wpadła sprzedawczyni działu dla dzieci w Krakowie. Celem było nawiązanie do poszukiwań węża pod stolicą.
Pomysł podchwyciły inne oddziały IKEA na terenie kraju. Na przykład we Wrocławiu zabawka została ukryta na terenie sklepu z komunikatami: “Też go szukasz?”, “Znaleziony”.
Jak się okazuje, to był strzał w dziesiątkę! W sieci pojawia się coraz więcej zdjęć węża. IKEA zdobyła serca Polaków poczuciem humoru.
Co sądzicie o tej akcji?
Zobacz też: NOWY TREND: rodzice nadają dzieciom IMIONA inspirowane MEBLAMI z IKEA
Źródło: Onet
Źródło zdjęć: Facebook
Komentarze
Komentarze