„Żeby Cię lepiej widzieć”- to wzruszająca reklama, która pojawiła tydzień temu na serwisie internetowym YouTube i skradła serca widzów. Reklama powstała z inicjatywy Empiku, spółki zajmującej się sprzedażą książek, filmów czy płyt muzycznych.
„Widzimy świat oczyma dziecka, pełen postaci z klasycznych, dobrze znanych każdemu bajek. Jednak ci bohaterowie przeżywają współczesne przygody, znajdują się w sytuacjach znanych każdemu z nas, gdy zafascynowani nowymi technologiami, nawet nie zauważamy jak wirtualna rzeczywistość zaczyna nas pochłaniać. Jednak nie chodzi o to, aby całkiem odrzucić świat online, ale żeby się w nim nie zamykać.
Młodym użytkownikom technologii – zarówno dzieciom, jak i nastolatkom – bardzo trudno jest zachować umiar, oderwać się od źródła nieprzerwanej rozrywki i ciągłej wymiany informacji. W konsekwencji niektórzy z nich oddalają się od nas w uzależnienie od technologii, w cyfrową samotność czy nawet depresję. Dlatego tak istotne jest, aby rodzice i inni ważni dla dziecka dorośli, zadbali o odzyskanie kontaktu z nim – tego najbardziej naturalnego, twarzą w twarz, we wspólnej zabawie, w rozmowie, przy wspólnych aktywnościach”- przekonuje Aldona Zdrodowska, psycholog społeczny.
Powyższa wypowiedź znalazła się pod filmem, umieszczonym na oficjalnym kanale Empiku.
Koniecznie obejrzyjcie i podzielcie się swoimi odczuciami 🙂
Zobacz też: Czego pragnie Twoje dziecko? Zobacz WZRUSZAJĄCĄ REKLAMĘ [VIDEO]
Źródło: Youtube.com
Źródło zdjęcia: Youtube.com
Komentarze
Komentarze