Close Menu
    Ostatnie wiadomości

    Konflikt na przyjęciu urodzinowym: chłopcy pomagali dziewczynce za drobną zapłatę

    2025-07-25 12:29

    Czy muszę karmić wszystkie dzieci z osiedla? Jedna mama podliczyła koszty i ma dość

    2025-07-24 20:10

    Kontrowersje wokół metody wychowawczej: „Kto uderzy twoje dziecko, nie czekaj – oddaj mocniej”

    2025-07-24 18:10
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Dzieje się!
    • Konflikt na przyjęciu urodzinowym: chłopcy pomagali dziewczynce za drobną zapłatę
    • Czy muszę karmić wszystkie dzieci z osiedla? Jedna mama podliczyła koszty i ma dość
    • Kontrowersje wokół metody wychowawczej: „Kto uderzy twoje dziecko, nie czekaj – oddaj mocniej”
    • Jak pomóc dziecku odnaleźć się w przedszkolu? Metoda kontrolowanych rozstań
    • Grzyby w diecie dzieci — kiedy i jakie można podawać?
    • Zakaz telefonów w szkołach? ZPP: niech edukacja będzie wyjątkiem
    • Babcia czy żłobek – co będzie lepsze dla Twojego dziecka?
    • Czy pozwolić nastolatce na depilację? Praktyczny poradnik dla rodziców
    Facebook X (Twitter)
    Dziecko i Figura
    • Strona główna
    • DZIECKO
    • Zdrowie
    • Mama i tata
    • Ciąża
    • Żywienie
    • Kontakt
    Dziecko i Figura
    Strona główna»Główna»Szokująca kampania giganta odzieżowego. Przedstawia dwóch facetów z dzieckiem jako normalną rodzinę!
    Główna

    Szokująca kampania giganta odzieżowego. Przedstawia dwóch facetów z dzieckiem jako normalną rodzinę!

    Dorota RyśDorota Ryś2019-02-07 13:502 minuty czytania
    Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit Email
    Udostępnij
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
    Specjalizująca się w produkcji odzieży marka River Island rozpoczęła kampanię, której zadaniem jest promocja „współczesnych oblicz rodziny”. Reklama pod szyldem „This Is Family” (przyp. red. „To Jest Rodzina”) ukazuje m.in. parę mężczyzn tulących niemowlę lub parę kobiet z kilkuletnim dzieckiem.

    Firma powołuje się na statystyki dot. Wielkiej Brytanii. Tam rodzina tradycyjna stanowi mniej niż jedną trzecią ogółu. Mają tam dominować tzw. rodziny mieszane, niebiologiczne, rodziny wieloetniczne, rodziny osób tej samej płci itp. Mimo to, wielopłaszczyznowa rodzina jest w reklamie często pomijana.

    Firma utworzyła specjalny hashtag #ThisIsFamily. Pod nim stara się” na nowo zdefiniować stereotyp rodziny i pokazać ją we wszystkich swoich formach”.

    Akcja reklamowa poprowadzona zostanie w sklepach oraz na należących do River Island kanałach internetowych oraz w mediach cyfrowych i społecznościowych.

    Szef marketingu marki River Island Angela Asiedua powiedziała: – Nasza kampania #ThisIsFamily” stworzona w Studio Bvld ma na celu zmianę nieaktualnych etykiet i stereotypów rodzinnych. W River Island, celebrowanie i promowanie różnorodności i inkluzywności jest podstawą wszystkiego, co robimy jako marka. Mamy nadzieję, że ta nowa kampania będzie kontynuowała tę historię.

    Sprawę skomentował też dyrektor kreatywny w Studio Blvd. – River Island to marka, która zawsze stara się być częścią swoich klientów. Mając to na uwadze, stworzyliśmy kampanię #ThisIsFamily – prawdziwą celebrację i redefinicję tego, czym jest dzisiaj rodzina – nigdy wcześniej nie zdefiniowana i ciągle się zmieniająca.

    Źródło: wirtualnemedia.pl, twitter.com

    Udostępnij. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Podobne artykuły

    Kontrowersje wokół metody wychowawczej: „Kto uderzy twoje dziecko, nie czekaj – oddaj mocniej”

    2025-07-24 18:10

    Jak pomóc dziecku odnaleźć się w przedszkolu? Metoda kontrolowanych rozstań

    2025-07-23 16:47

    Grzyby w diecie dzieci — kiedy i jakie można podawać?

    2025-07-23 11:47

    Zakaz telefonów w szkołach? ZPP: niech edukacja będzie wyjątkiem

    2025-07-22 15:42

    Babcia czy żłobek – co będzie lepsze dla Twojego dziecka?

    2025-07-21 14:00

    Czy pozwolić nastolatce na depilację? Praktyczny poradnik dla rodziców

    2025-07-20 22:46
    Odpowiedz Anuluj odpowiedź

    Nie przegap
    DZIECKO

    Konflikt na przyjęciu urodzinowym: chłopcy pomagali dziewczynce za drobną zapłatę

    Podczas przyjęcia urodzinowego wybuchł spór między rodzicami o zachowanie dzieci. Dziewczynka oferowała chłopcom drobną zapłatę za pomoc w drobnych zadaniach, co jedna z mam uznała za nieodpowiednie. Konflikt wywołał dyskusję o odpowiedzialności dzieci i roli rodziców w wychowaniu.

    Czy muszę karmić wszystkie dzieci z osiedla? Jedna mama podliczyła koszty i ma dość

    2025-07-24 20:10

    Kontrowersje wokół metody wychowawczej: „Kto uderzy twoje dziecko, nie czekaj – oddaj mocniej”

    2025-07-24 18:10

    Jak pomóc dziecku odnaleźć się w przedszkolu? Metoda kontrolowanych rozstań

    2025-07-23 16:47
    Społeczności
    • Facebook
    • Twitter
    Ostatnie wiadomości

    Konflikt na przyjęciu urodzinowym: chłopcy pomagali dziewczynce za drobną zapłatę

    2025-07-25 12:29

    Czy muszę karmić wszystkie dzieci z osiedla? Jedna mama podliczyła koszty i ma dość

    2025-07-24 20:10

    Kontrowersje wokół metody wychowawczej: „Kto uderzy twoje dziecko, nie czekaj – oddaj mocniej”

    2025-07-24 18:10

    Jak pomóc dziecku odnaleźć się w przedszkolu? Metoda kontrolowanych rozstań

    2025-07-23 16:47
    Facebook X (Twitter)
    • Strona główna
    • Polityka prywatności
    © 2025 https://dzieckoifigura.pl

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.