Close Menu
    Ostatnie wiadomości

    Konflikt na przyjęciu urodzinowym: chłopcy pomagali dziewczynce za drobną zapłatę

    2025-07-25 12:29

    Czy muszę karmić wszystkie dzieci z osiedla? Jedna mama podliczyła koszty i ma dość

    2025-07-24 20:10

    Kontrowersje wokół metody wychowawczej: „Kto uderzy twoje dziecko, nie czekaj – oddaj mocniej”

    2025-07-24 18:10
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Dzieje się!
    • Konflikt na przyjęciu urodzinowym: chłopcy pomagali dziewczynce za drobną zapłatę
    • Czy muszę karmić wszystkie dzieci z osiedla? Jedna mama podliczyła koszty i ma dość
    • Kontrowersje wokół metody wychowawczej: „Kto uderzy twoje dziecko, nie czekaj – oddaj mocniej”
    • Jak pomóc dziecku odnaleźć się w przedszkolu? Metoda kontrolowanych rozstań
    • Grzyby w diecie dzieci — kiedy i jakie można podawać?
    • Zakaz telefonów w szkołach? ZPP: niech edukacja będzie wyjątkiem
    • Babcia czy żłobek – co będzie lepsze dla Twojego dziecka?
    • Czy pozwolić nastolatce na depilację? Praktyczny poradnik dla rodziców
    Facebook X (Twitter)
    Dziecko i Figura
    • Strona główna
    • DZIECKO
    • Zdrowie
    • Mama i tata
    • Ciąża
    • Żywienie
    • Kontakt
    Dziecko i Figura
    Strona główna»Główna»Trzy bulwersujące reklamy. Widziałeś je?
    Główna

    Trzy bulwersujące reklamy. Widziałeś je?

    HonyHony2017-11-29 08:002 minuty czytania
    Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit Email
    Udostępnij
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Ostatnio pojawiły się trzy reklamy, które wywołały sporo zamieszania w Internecie. Ich twórcy oberwali wirtualnym pomidorem, ale efekt osiągnęli: o reklamach było głośno, a przecież ich rolą jest zwracać uwagę i wywoływać emocje.

    fot. profil Andrzeja Saramonowicza na FB

    Pierwszą z trzech była billboardowa reklama serwisu e-zakupy Tesco.

    Przy stole zastawionym smakołykami siedzi mężczyzna, który nie może się doczekać, kiedy wbije widelec w zgromadzone przed nim dobra, a kolejne danie stawia na stole kobieta w zaawansowanej ciąży. Tesco musiało się gęsto tłumaczyć, wydało nawet oświadczenie z przeprosinami, bo spadła na nie masa hejtu za promowanie szowinizmu. Cóż, reklama oddaje realia wielu polskich rodzin, w których to kobieta, w ciąży czy nie, zajmuje się zaopatrzeniem lodówki. Teraz przynajmniej nie musi dźwigać ciężkich siatek przez pół miasta, bo wyręcza ją dostawca.

    Kadr z reklamy Pepco

    Druga reklama, która wywołała sporo zamieszania, to była reklama Pepco, w której meżowie i dzieci opowiadali, jakie talenty mają ich żony i mamy.

    Podkreślali ich zaradność, świetny wygląd, troskę o dom, umiejętność okazywania uczuć. Głosy sprzeciwu koncentrowały się na tym, że reklama sprowadza kobiety do roli kur domowych i paprotek, bo bliscy nie cenią ich jako wspaniałych dyrektorek, finansistek i redaktorek. Nie umniejszając niczyich zasług na polu zawodowym – naprawdę wierzycie, że dla dziecka ważniejsze jest, że mama świetnie zarządza projektami, niż to, że często je przytula i w nocy uszyła z niczego kostium na bal karnawałowy?

     

    Trzecia reklama bulwersuje przede wszystkim wysokością budżetu – w świat poszła wiadomość, że kosztowała ok. trzech milionów złotych.

    Kadr ze spotu Ministerstwa Zdrowia

    Tymczasem 2,7 miliona złotych tokoszt przygotowania i emisji całej serii medialnych przekazów podnoszących wiedzę na temat zdrowia prokreacyjnego Polaków. Rodacy powinni brać przykład z sympatycznych skądinąd króliczków. Króliczy narrator wyjaśnia, co sprzyja płodności: dużo ruchu, zdrowa dieta i brak stresu. Niesmak internautów wywołuje fakt, że króliki kojarzą się z totalną beztroską, jak najdalszą od odpowiedzialnego rodzicielstwa. Z drugiej strony już przy trzecim dziecku bywa się posądzanym o bezmyślnie dziecioróbstwo, więc pytanie, gdzie są granice owego odpowiedzialnego rodzicielstwa i kto je ustala.

    Dorota Smoleń, fot. w zajawce: pixabay.com

    dzieci dziecko mama mąż reklama rodzina tata żona
    Udostępnij. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Podobne artykuły

    Konflikt na przyjęciu urodzinowym: chłopcy pomagali dziewczynce za drobną zapłatę

    2025-07-25 12:29

    Czy muszę karmić wszystkie dzieci z osiedla? Jedna mama podliczyła koszty i ma dość

    2025-07-24 20:10

    Kontrowersje wokół metody wychowawczej: „Kto uderzy twoje dziecko, nie czekaj – oddaj mocniej”

    2025-07-24 18:10

    Jak pomóc dziecku odnaleźć się w przedszkolu? Metoda kontrolowanych rozstań

    2025-07-23 16:47

    Grzyby w diecie dzieci — kiedy i jakie można podawać?

    2025-07-23 11:47

    Zakaz telefonów w szkołach? ZPP: niech edukacja będzie wyjątkiem

    2025-07-22 15:42
    Odpowiedz Anuluj odpowiedź

    Nie przegap
    DZIECKO

    Konflikt na przyjęciu urodzinowym: chłopcy pomagali dziewczynce za drobną zapłatę

    Podczas przyjęcia urodzinowego wybuchł spór między rodzicami o zachowanie dzieci. Dziewczynka oferowała chłopcom drobną zapłatę za pomoc w drobnych zadaniach, co jedna z mam uznała za nieodpowiednie. Konflikt wywołał dyskusję o odpowiedzialności dzieci i roli rodziców w wychowaniu.

    Czy muszę karmić wszystkie dzieci z osiedla? Jedna mama podliczyła koszty i ma dość

    2025-07-24 20:10

    Kontrowersje wokół metody wychowawczej: „Kto uderzy twoje dziecko, nie czekaj – oddaj mocniej”

    2025-07-24 18:10

    Jak pomóc dziecku odnaleźć się w przedszkolu? Metoda kontrolowanych rozstań

    2025-07-23 16:47
    Społeczności
    • Facebook
    • Twitter
    Ostatnie wiadomości

    Konflikt na przyjęciu urodzinowym: chłopcy pomagali dziewczynce za drobną zapłatę

    2025-07-25 12:29

    Czy muszę karmić wszystkie dzieci z osiedla? Jedna mama podliczyła koszty i ma dość

    2025-07-24 20:10

    Kontrowersje wokół metody wychowawczej: „Kto uderzy twoje dziecko, nie czekaj – oddaj mocniej”

    2025-07-24 18:10

    Jak pomóc dziecku odnaleźć się w przedszkolu? Metoda kontrolowanych rozstań

    2025-07-23 16:47
    Facebook X (Twitter)
    • Strona główna
    • Polityka prywatności
    © 2025 https://dzieckoifigura.pl

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.