Żenujące zachowanie pracownika linii lotniczych! Wyśmiał 5-letnie dziecko, bo…
5-letnia dziewczynka, która podróżowała ze swoją mamą liniami lotniczymi Southwest Airlines na trasie Kalifornia- Teksas, spotkała się z bardzo nieprzyjemnym zachowaniem obsługi lotniska. Kiedy jeden z pracowników linii lotniczych zauważył, że dziecko ma na imię Abcde zaczął się śmiać. Matka dziecka czuje się zażenowana z powodu zaistniałej sytuacji.
Podczas odprawy mama i jej 5-letnia córeczka były świadkami bardzo nieprzyjemnej sytuacji. Jeden z pracowników widząc imię Abcde wybuchnął śmiechem i dodatkowo zrobił zdjęcie karty pokładowej, po czym wrzucił zdjęcie do sieci.
Zdegustowana mama 5-latki złożyła już oficjalną skargę na zachowanie pracownika linii. Matka Abcde twierdzi, że najbardziej bolesna okazała się dla niej reakcja dziewczynki. 5-latka kompletnie nie rozumiała dlaczego obcy ludzie żartują z niej i głośno się śmieją.
Reakcja firmy również pozostawia wiele do życzenia! Kobieta i jej córeczka, czekały aż dwa tygodnie na oficjalne przeprosiny od Southwest Airlines.
Źródło: onet.pl
Źródło zdjęcia: pixabay.com