Dziecko i Figura

ZDROWIE

15-latka dostała serii ATAKÓW SERCA po zażyciu tabletki! “Możesz skończyć tak samo”

shakira pellow, narkotyki skutki, ectasy skutki, zawał serca

15-letnia dziewczynka zmarła. Matka opublikowała zdjęcie umierającej córki, by ostrzec innych nastolatków i ich rodziców. Co się wydarzyło?

Shakira Pellow trafiła do szpitala po tym, jak zażyła zanieczyszczoną innymi substancjami tabletkę ecstasy (prawdopodobnie heroiną, toksynami). Miała serię ataków serca. Zmarła.

Matka dziewczyny nie mogła znieść widoku umierającej córki. Mimo to postanowiła go udokumentować.

Wiem, że ten widok jest druzgocący i zastanawialiśmy się, czy go publikować, ale w końcu podjęliśmy decyzję o tym, że podzielimy się zdjęciem naszej umierającej córki. Chcemy tym samym dać jasny przekaz innym nastolatkom: „Jeśli tak będziesz robić, możesz skończyć w ten sposób…” – napisała pod zdjęciem, które wrzuciła do sieci.

Zrobiła to ku przestrodze. Chce ostrzec nastolatków przed stosowaniem narkotyków.

Dziewczynka zażyła ecstasy z kolegami. Zrobili to dla zabawy. Narkotyki wywoływały u nich euforię.

shakira pellow, narkotyki skutki, ectasy skutki, zawał serca

Stan mężczyzn jest stabilny.

Zobacz też:

Źródło: mirror.co.uk
Źródło zdjęcia: mirror.co.uk



  
Wyżej