Dziecko i Figura

Główna

Gwiazda TVN-u pokazała, czym karmi swoje dziecko! Czy wy też WIDZICIE TU…

pokazała

Kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych w dzieciństwie ma ogromny wpływ na nasze nawyki żywieniowe w dorosłości. Wie o tym doskonale Anna Starmach, gwiazda popularnego show „Masterchef” oraz „Masterchef Junior”.

Prezenterka telewizyjna opublikowała właśnie na swoim Instagramie zdjęcie, na którym możemy zobaczyć, czym karmi swoją małą córeczkę Jagienkę.

Nie tylko smacznie, ale i zdrowo

Kto, jak kto, ale Anna Starmach doskonale zna się na pysznym gotowaniu. Gwiazda TVN-u wie również, jak ważne jest nie tylko smaczne, ale i zdrowe odżywianie. Jej mała córeczka Jagienka z pewnością jest w dobrych rękach.

Rozszerzanie diety 

Jagienka skończy w listopadzie roczek. Dziewczynka od co najmniej kilku miesięcy jest już na rozszerzonej diecie. Co takiego serwuje jej jej słynna mama? Zobaczcie sami. Na opublikowanym w sieci zdjęciu widzimy same zdrowe i pożywne przysmaki – m.in. cukinię, świeżego pomidorka oraz nie lubiany zazwyczaj przez dzieci szpinak.

Tysiąc pierwszych dni

Na Instagramie Ani pojawił się dziś bardzo intymny wpis, w którym jurorka „Master Chefa” radzi, jak powinna wyglądać prawidłowa dieta małego dziecka.

„Moja Jagienka, Moja mała córeczka już wkrótce skończy roczek! Przez ten rok wiele się zmieniało, zmieniała się też dieta mojego dziecka. Na początku tylko mleczko, po 6 miesiącu zaczęłyśmy przygodę z rozszerzaniem diety. Część smaków mamy oswojonych, część produktów zawsze ląduje na podłodze a po inne zawsze chętnie sięgają małe paluszki” – pisze Ania.

Gwiazda dodała, że dorośli powinni mieć na uwadze, że dieta rodziców różni się od diety małego dziecka.

„Żywienie małego człowieka to poważna sprawa. Pamiętajmy, że dieta rodziców rożni się od tej dziecięcej i nie jest wystarczająca aby zapotrzebowanie na makro i mikro elementy zostało zaspokojone. Dieta dzieci po 1 roku życia powinna być bogata w warzywa, owoce, produkty zbożowe, mleko (mamy lub odpowiednio dobrane mleko modyfikowane), produkty mleczne. Nie zapominajmy też o witaminie D3, wapniu i jodzie. Czy wiecie jak zapobiegać niedoborom? Zachęcam was do odwiedzenia Słownika potrzeb żywieniowych Juniora. @1000pierwszychdni #1000dni #1000pierwszychdni”.

Zobaczcie, jakimi pysznościami zajada się córeczka gwiazdy.

Czytaj też: „To jest ZŁE! To jest OBRZYDLIWE!” – Gorzkie słowa Anny STARMACH na temat…

View this post on Instagram

Moja Jagienka, Moja mała córeczka już wkrótce skończy roczek! Przez ten rok wiele się zmieniało, zmieniała się też dieta mojego dziecka. Na początku tylko mleczko, po 6 miesiącu zaczęłyśmy przygodę z rozszerzaniem diety. Część smaków mamy oswojonych, część produktów zawsze ląduje na podłodze a po inne zawsze chętnie sięgają małe paluszki. Żywienie małego człowieka to poważna sprawa. Pamiętajmy, że dieta rodziców rożni się od tej dziecięcej i nie jest wystarczająca aby zapotrzebowanie na makro i mikro elementy zostało zaspokojone. Dieta dzieci po 1 roku życia powinna być bogata w warzywa, owoce, produkty zbożowe, mleko (mamy lub odpowiednio dobrane mleko modyfikowane), produkty mleczne. Nie zapominajmy też o witaminie D3, wapniu i jodzie. Czy wiecie jak zapobiegać niedoborom? Zachęcam was do odwiedzenia Słownika potrzeb żywieniowych Juniora. oznaczenie @1000pierwszychdni #1000dni #1000pierwszychdni

A post shared by Ania Starmach (@anna_starmach) on

Źródło: Instagram

Zdjęcie: Instagram





  
Wyżej