Zamawiasz zakupy do domu? Sprawdź co naprawdę dostajesz! SZOKUJĄCE ZDJĘCIE!

– Nie jesteśmy zadowoleni z obecnego rozwiązania, na co słusznie uwagę zwracają nasi klienci – przyznaje rzecznik prasowa Frisco.pl, sklepu internetowego, który dostarcza żywność do domu, przy okazji pakując ją w ogromne ilości plastikowej folii. Na jej nadmiar zwrócili uwagę użytkownicy Facebooka.

„Drogie Frisco.pl, połowa tej folii by wystarczyła. Szczytem było pakowanie każdej papryki osobno. Zamówiłam trzy, dostałam każdą jedną zafoliowaną – naprawdę nie dało się bez tej otoczki? No chyba że traktujecie to jako powierzchnię reklamową, a powtarzanie logo ma mnie jako klienta do Was przywiązać. No cóż, to tak nie działa… Oraz czepiam się, bo skoro płacę za pakowanie, to chciałabym, żebyście robili to mądrze” – napisała jedna z klientek na Facebooku.

Pod jej postem pojawiło się wiele odpowiedzi, w których inni internauci przyznają racją – folii jest zdecydowanie za dużo. Dodawali też, że Frisco.pl nie jest jedynym sklepem, który dostarcza zakupy szczelnie ofoliowane i że jest to szerszy problem.

hgt

Komentarze

Komentarze