Dziecko i Figura

Główna

Zażyła lek przeciwbólowy i jej KREW stała się NIEBIESKA! Ta substancja w lekach może być śmiertelna!

Kobieta trafiła do szpitala, bo przed pójściem spać zażyła lek przeciwbólowy, którego skład wywołał u niej rzadki przypadek medyczny.

25-letnia kobieta trafiła do szpitala po tym jak jej ciało przybrało ciemnoniebieski kolor. Użyła żelu do znieczulania dziąseł. Po analizie lekarzy okazało się, że był to tzw. przypadek methemoglobinemii.

 

 

Kobieta w porę trafiła do szpitala: „The Miriam Hospital” w Stanach Zjednoczonych. Poprzedniego dnia zażyła miejscowy lek przeciwbólowy zawierający benzokainę. Rano obudziła się osłabiona, zdyszana i z przebarwieniami skóry.

 

Lekarze wyjaśniają, że bez odpowiedniej ilości tlenu, normalnie czerwona krew może zmienić się na kolor niebieski, to samo może stać się ze skórą i paznokciami. Lek spowodował, że żelazo we krwi nie powiązało się prawidłowo z tlenem.

 

ZOBACZ TEŻ:Współczesne zjawisko, które NISZCZY OSOBOWOŚĆ DZIECKA! Dowiedz się, czy twoja pociecha nie padła ofiarą…

 

Taki stan człowieka dusi tkanki ciała i może powodować poważne uszkodzenia, jeśli poziom tlenu we krwi spadnie poniżej 70%. Po nocy spędzonej w szpitalu krew pacjentki wróciła do normalnego zabarwienia, a poziom tlenu we krwi wyrównał się. Specjaliści uczulają, by samodzielnie nie zażywać leków przeciwbólowych dotychczas niesprawdzonych.

 

Źródło:radiozetzdrowie/pixabay





  
Wyżej