Dziecko i Figura

Główna

Co jeść MIĘDZY POSIŁKAMI, ŻEBY NIE PRZYTYĆ? Zdradzamy SEKRET SZCZUPŁEJ SYLWETKI

co jeść między posiłkami, zdrowe przekąski, dieta niskokaloryczna

Głód nie jest najprzyjemniejszym uczuciem. Zwykle odczuwamy go w najmniej oczekiwanym momencie. Zdarza się, że gdy jesteśmy głodni organizm ze zdwojoną siłą domaga się słodkiej przekąski. Co jeść między posiłkami, by zachować szczupłą sylwetkę i nie przytyć?

Stworzyliśmy listę zdrowych przekąsek, które bez obaw możecie spożywać między posiłkami. Idealnie sprawdzą się jako alternatywa dla słodkich batoników czy drożdżówek. Nie kosztują wiele, posiadają niski bilans kaloryczny, a przede wszystkim smakują pysznie!

Jogurt natualny

Jogurty naturalne są źródłem wapnia i błonnika. Możesz wybierać również te typu greckiego. Ważne, by nie zawierały dodatkowych substancji słodzących oraz takich, które wpływają na produkt zagęszczająco. Jogurt naturalny wspaniale sprawdzi się jako przekąska, ponieważ idealnie orzeźwia i nie obciąży układu pokarmowego.

Pomidorki koktajlowe

Są malutkie, zgrabne i smakują przepysznie! Możesz zabrać je ze sobą w podróż, do pracy czy na uczelnię. Są wspaniałym źródłem witaminy C, beta-karotenu i witamin: E, K, B i PP. Zawierają magnez, żelazo. Mają przyjemny, słodki smak co z pewnością przypadnie ci do gustu.

Jabłka

Owoce te obniżają poziom złego cholesterolu, poprawiają funkcjonowanie układu odpornościowego, działają na organizm odkwaszająco. Jedząc jabłka chronisz swoje serce. Pamiętaj o włączeniu ich do diety, ze względu na to, że jabłka mają właściwości odchudzające. W swoim składzie zawierają następujące witaminy: A, B, C, E. Są źródłem krzemu oraz potasu.

Orzechy

Orzechy mogą być idealnym rozwiązaniem, gdy dopada nas głód. Są one źródłem błonnika, witaminy E, witaminy B. W swoim składzie zawierają następujące składniki mineralne: magnez, żelazo, cynk, sód, wapń oraz fosfor. Decydując się na jedzenie orzechów, wpływasz pozytywnie na swój układ nerwowy, a twój mózg zaczyna lepiej pracować. Orzechy pozytywnie wpływają na naszą pamięć. Jedząc je zmniejszasz ryzyko zachorowania na cukrzycę typu 2.

Zobacz też: Ten NAPÓJ to naturalny ANTYBIOTYK! Dzięki niemu pozbędziesz się PRZEZIĘBIENIA

Źródło: poradnikzdrowie.pl

Źródło zdjęcia: pixabay.com




  
Wyżej