Dziecko i Figura

Aktywność fizyczna

Jak POZBYĆ SIĘ PO CIĄŻOWEGO BRZUSZKA? Skorzystaj z naszych porad i wskakuj w ulubione ubrania sprzed ciąży!

Istnieje wiele sposobów na pozbycie się brzucha „mamusi”, ale najważniejszy jest ten, że wszystkie musimy wyrzucić z naszego słownika  wymówki, dlaczego nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Wszystkie możemy schudnąć za pomocą różnych metod! Nie musisz iść na siłownię, aby to zrobić, ani jeść tak mało, że Twój mózg nie będzie działał. Potrzebujesz tylko dobrych zmian i tych 4niesamowitych wskazówek!

# Po pierwsze

Znajdź idealny trening. Nawet jeśli nie znosisz chodzenia na siłownię, na pewno jest choć jedna aktywność, która pasuje do Twojej osobowości. Jeśli ćwiczenia naprawdę napawają Cię obrzydzeniem, idź na wycieczkę. Zabierz psa na spacer lub poproś sąsiada, aby pozwolił ci wziąć swojego. Idź pieszo, pojedź na rolkach, pływaj, uprawiaj sztuki walki, naucz się tańczyć salsę. Wszystko pomoże!

# Czas na tofu

Tłuszcz z brzucha jest niezwykle uparty i trudno go zmniejszyć, ale robienie brzuszków nie jest jedynym sposobem na uzyskanie „kaloryfera”. Musisz robić ćwiczenia cardio i ograniczyć produkty, które pomagają magazynować więcej tłuszczu. Tłuste sery, tłuste mięsa, takie jak czerwone mięso i słodycze, muszą odejść. Zamiast tego chrup migdały i orzechy (nie więcej niż 7 migdałów dziennie i 4 połówki orzechów), a żeby uzyskać białko z mięsa i produktów mlecznych, usmaż trochę tofu!  To białko roślinne, które nie będzie przechowywane w żołądku.

#Ogranicz spożycie alkoholu i napojów gazowanych

Życie ma być zabawą, ale nie trzeba świętować, pijąc tak dużo alkoholu! Jeśli nie chcesz zrezygnować z tej przyjemności, po prostu zmniejsz spożycie do 50%, a zobaczysz zmianę. Ale słodkie napoje gazowane muszą zostać wyeliminowane. Zawierają aspartan i chemikalia, których nazw nie można wymówić, a większość ich składników wiąże się z rakiem i ponad 25 innymi chorobami. Po prostu nie warto!

# Stosuj …

Soczewica, białko pochodzenia roślinnego, mleko sojowe i mleko migdałowe, małe ilości masła orzechowego, migdały, grejpfruty i zielona herbata, które znane są z właściwości pomocnych przy wyszczuplaniu brzucha, surowe warzywa, które pomagają usunąć nadmiar wody, chleb razowy, bezglutenowe przekąski, surowe wegańskie przekąski, warzywa i owoce w całej okazałości, nawet banany i ziemniaki. Ryby, chude mięso (ale ogranicz spożycie do zaledwie 50% na tydzień, co oznacza, że ​​możesz jeść mięso w porze obiadu lub kolacji, ale nie w obu), i wypijać hektolitry wody każdego dnia. Zobaczysz wyniki w mniej niż miesiąc!

DB

Źródło: inamommysworld.com

Foto: thinkstock.com


  
Wyżej