Dziecko i Figura

Główna

Zmieniłaś nawyki żywieniowe i NIC? Waga ani drgnęła? Sprawdź 3 błędy, które najczęściej popełniasz na początku każdej diety

Niepożądane przybieranie na wadze, szczególnie gdy zaczęłaś się zdrowo odżywiać, może być frustrujące. Chociaż nie ma w tym niczego złego, mogą istnieć rzeczy, które robisz nieświadomie, powstrzymując swój postęp. Przed rzuceniem ręcznika, poddaniem się i przywróceniem niezdrowych nawyków, przeczytaj, aby dowiedzieć się, czy następujące rzeczy stoją na drodze Twojego sukcesu.

Czekając na jutro

Nie ma to jak obudzić się w nowy, pełen wigoru dzień pełen możliwości i rozpocząć wyzwanie, ale jeśli masz ochotę wprowadzić zmiany do swojego życia już teraz, to nie czekaj na jutro, ponieważ możesz stracić tę dynamikę i motywację pomiędzy teraz, jutro, w poniedziałek, w weekend, w przyszłym roku… Zapamiętaj! Nie ma lepszego czasu niż teraz.

Poleganie na deprywacji

Wykluczanie całych grup żywnościowych jest najłatwiejszym sposobem na ich zaspokojenie. Lody mogą nie być technicznie pożywieniem, ale jeśli jest to coś, co chcesz zjeść najbardziej, to bądź pewna, że odrobina tego, co lubisz od czasu do czasu, może pomóc Ci wytrzymać w trudnym czasie zmian. Oczywiście w tym momencie przydatne będą Twoje umiejętności kontroli porcji: zamiast kupować ogromnego pojemnika, kup pojedynczą porcję lodów z supermarketu, aby zapewnić sobie odpowiednie wzmocnienie.

Ustalenie daty zakończenia

Ograniczenie zdrowego trybu życia do konkretnej daty to najprostszy sposób na zrezygnowanie z wyzwania. Wielkie zmiany krótkoterminowe są trudniejsze do utrzymania niż małe zmiany długoterminowe. Przeprowadzanie ogromnych rewolucji w Twoim stylu życia może również przyczynić się do szybkiego zniechęcenia i  wypalenia, które poprowadzi cię prosto do komfortu starych nawyków.

DB

Źródło: popsugar.com

Foto: pinterest.com


  
Wyżej