Dziecko i Figura

Aktywność fizyczna

NIE katuj się, BĄDŹ dla siebie DOBRA! Ewa Chodakowska daje 13 WSKAZÓWEK, jak osiągnąć swój CEL w odchudzaniu!

odchudzaniu

Myśląc o odchudzaniu od razu odczuwamy stres!

Bo co przyjemnego może być w odchudzaniu? Ta cała dieta, odmawianie sobie ulubionych, smacznych potraw, ćwiczenia i rygor – nikt tego nie chce! Dlatego cały ten proces kojarzy nam się raczej z katowaniem samej siebie.

 

Bez stresu?

Na pewno o tych wyobrażeniach doskonale wie Ewa Chodakowska. Dlatego na swoim profilu zamieściła ” 13 przydatnych wskazówek, na drodze do celu”. I tym celem jest nie tylko lepsza sylwetka, ale przede wszystkim zdrowie, dobre samopoczucie i to by dobrze czuć się w swoim ciele. Większość wskazówek dotyczy odżywiania i naszych nawyków żywieniowych.

 

Pierwsza piątka

Pierwsze pięć zasad znanej trenerki to:

„1 . Nasz organizm wysyła sygnały, ze ma ochotę na przekąskę, zawsze wtedy kiedy chce mu sie pić ❤️ Zanim sięgniesz po coś niezdrowego, napij sie wody !!!

2. Nie trzymaj śmieciowego jedzenia w domu – łakocie, chipsy, przetworzone przekąski !! Zrob generalne porządki w lodówce, szafkach i zamrażarce ❗️

3. Nie boj sie zdrowych tłuszczy !! Te sa niegroźne dla efektów o jakie walczysz np. awokado, orzechy, oliwa z oliwek, tłuste ryby.. upewnij sie, ze pojawiają sie na Twoim stole regularnie ❤️

4. Gorszy dzien? Nie przyjmuj pączków, odmawiaj wafelków, ciesteczek od osob, ktore próbują Cie pocieszyć kiedy nastrój spada .. Poproś swoich przyjaciół, zeby w chwili zwątpienia raczyli Cie pysznym jabłkiem ❤️

5. Upewnij sie, ze zapisałaś swoj cel!!
Przypnij go w widoczne miejsce, tak zeby nie znikał z zasięgu Twojego wzroku 👀”

   

 

Mała reklama?

W szóstym punkcie Chodakowska pozwoliła sobie na promocję własnych batoników Be Raw! – a trzeba przyznać, że mają one już spore grono miłośników:

 

„6. Zawsze miej pod ręka zdrowe przekąski 💥💥 @beraw_ewachodakowska ❣️ „

 

Od rana do nocy

A co z małymi nagrodami i „cheat day”…?

  
Wyżej