Dziecko i Figura

Główna

Jak schudnąć w MIESIĄC? Dzięki tym wskazówkom, WRESZCIE ODNIESIESZ SUKCES

Od kilku lat bezskutecznie starasz się schudnąć? Być może twoim problemem jest brak systematyczności, lub błędnie wyliczone codzienne zapotrzebowanie kaloryczne. Dzięki poniższym wskazówkom dowiesz się jak mądrze schudnąć, bez efektu jojo!

Krok 1

Najpierw liczymy zapotrzebowanie kaloryczne na podstawie funkcji życiowych organizmu w stanie spoczynku. Wzór na zapotrzebowanie znajdziecie na wielu forach kulturystycznych, forach fitnessowych. O pomoc możecie poprosić również znajomego trenera personalnego. W oparciu o codzienne zapotrzebowanie kaloryczne, dostosowujemy swoją dietę.

Krok 2

Ćwicz regularnie! Nie wierzę, że nie znajdziesz 15 minut dziennie na ćwiczenia, które skupią się na spalaniu tkanki tłuszczowej i budowaniu masy mięśniowej właśnie w okolicy brzucha.

Krok 3

Ćwicz 4-5 razy w tygodniu! Nie mniej! To minimalna ilość treningów w tygodniu, które musisz wykonywać, by zauważyć efekty.

Krok 4

Pamiętaj by nie skupiać się na jednym rodzaju treningu, np. wyłącznie na aerobowym, lub wyłącznie na treningu siłowym. Ważna jest równowaga. Aby osiągnąć sukces, twój organizm potrzebuje zarówno treningu siłowego, dzięki któremu zbudujesz mięśnie, jak i treningu cardio- który spali tkankę tłuszczową.

Krok 5

Bez względu na to, co mówią ci znajomi- musisz wiedzieć, że szczupła sylwetka to często wynik odpowiedniej diety. Są osoby, które ze względu na stan zdrowia nie mogą wykonywać ćwiczeń, starają się jednak trzymać swoje ciało w ryzach dzięki zbilansowanej diecie.

Zobacz też: To prosty sposób NA POZBYCIE SIĘ OPONKI Z BRZUCHA! Wszystkie składniki znajdziesz w dyskoncie

Źródło: forum treningowe / Facebook @Bądź fit / polki.pl

Źródło zdjęcia: pixabay




  
Wyżej