Jak zaplanować UDANE PRZYJĘCIE w domu? Oto 8 prostych kroków!

Jak zaplanować przyjęcie w domu? Podpowiadamy!

Planujesz zorganizować już wkrótce przyjęcie w domu i zżera cię prawdziwy stres? Niepotrzebnie! Dzięki naszym prostym poradom każda z was będzie mogła choć przez chwilę poczuć się jak „Perfekcyjna Pani Domu”.

Na hasło „goście” i „przyjęcie” każdej z nas uśmiecha się buzia. Jednakże, kiedy zdamy sobie sprawę z kwestii organizacyjnych, które poprzedzają domową imprezę, często odechciewa nam się jej organizacji. A przecież przygotowania mogą należeć do przyjemnych.

Oto 8 prostych porad na to, jak z powodzeniem przeprowadzić przyjęcie. Ich autorem jest Bryan Rafanelli, który zadbał o organizację ślubu Chelsea Clinton, córki byłego prezydenta Stanów Zjednoczonych, Billa Clintona.

1. Data

Planowanie wydarzenia zacznij nawet… 4 miesiące przed docelową datą. Kalendarze takich miejsc, jak hotele, restauracje oraz ludzi, którzy mogą pomóc ci w przygotowaniach są zazwyczaj „zapchane” miesiące do przodu.

2. Nie zapominaj o sobie

Planując przyjęcie sugeruj się przede wszystkim swoimi upodobaniami. Jakie lubisz kolory? Co lubisz jeść? Jakiej muzyki słuchasz? Jakie lubisz wnętrza? Weź to wszystko pod uwagę.

3. Stwórz atmosferę

Pomyśl o oświetleniu – najlepsze będzie światło świec, które wytwarza ciepły klimat i każdy wygląda w nim dobrze.

4. Zapach

Zapach jest niedocenianym, a bardzo wpływowym zmysłem. Planując przyjęcie nie zapomnij o kwiatach lub… o ziołach, które też wytwarzają piękne zapachy.

przyjęcie
Pixabay

5. Pomóż znaleźć miejsce

Nie pozwól swoich gościom stać w kuchni czy w przedpokoju. W jednym pokoju ustaw dużą ilość miejsc do siedzenia tak, aby każdy z gości mógł się ze sobą porozumieć.

6. Inteligentne przekąski

Jedzenie serwowane na twoim przyjęciu powinno być proste. Pomyśl o przekąskach, których jedzenie nie będzie wymagało użycia talerza i sztućców.

7. Poznaj gości ze sobą

Jeśli zaprasza ludzi z różnych sfer swojego życia, pewne jest, że nie mieli wcześniej okazji się poznać. Poświęć chwilę na zapoznanie ich ze sobą. Niezręczna cisza wywołana przebywaniem wśród obcych, nie jest tym czego pragniesz.

8. Uśmiechaj się!

Jesteś gospodynią tej imprezy, pokazuj zatem jak dobrze się bawisz. Zagaduj swoich gości, regularnie krąż pomiędzy pokojem a kuchnią i nie zapominaj o uśmiechu. Goście będą obserwować twój nastrój, bądź zatem spokojna i zrelaksowana.

Czytaj też: PRZYJĘCIE WESELNE NIE MUSI KOSZTOWAĆ FORTUNY! OTO WESELE w stylu „Zero Waste”

Źródło: Rafanellievents.com

Zdjęcia: Pixabay

Komentarze

Komentarze